נעלי גברים מעור – איכות וסטייל

נעלי גברים מעור הם הבחירה הנפוצה היום, ולא רק בקרב גברים שצריכים לשדר תדמית יוקרתית לסביבה, וזאת מכיוון שנעליים עשויות עור הן הרבה יותר איכותיות ונוחות לרגליים וגם יפות יותר.

עולם האופנה מציע היום נעליים בטווח מחירים רחב מאוד לשילוב עם חליפת חתן , החל מכמה מאות שקלים או מבצעים כגון 2 ב 150 שקלים, והמחירים יכולים להגיע גם לסכום של אלפי שקלים. משום כך, כל אחד יכול למצוא את הנעליים שמתאימות לו לפי התקציב שעומד לרשותו. בגזרת נעלי הגברים, אין היצע מאוד מגוון ביחס לנעלי נשים, מבחינת סוגי הנעליים, אבל יש שלל עיצובים, דוגמות וחומרים שמהם נעלי הגברים עשויות. בין השאר, אפשר למצוא נעלי גברים מעור שנראות ומרגישות נהדר על הרגליים.

למה נעלי עור?
נעליים זולות הן תמיד אלה העשויות מחומרים סינתטיים. הרבה אנשים מעדיפים אותן רק בשל המחיר, ובעיקר נשים שאוהבות נעליים כי הן יכולות לקנות כמות גדולה יותר בכסף שיש להן.

עם זאת, אולי על פריטי לבוש אפשר להתפשר, אך כשזה מגיע לרגליים חשוב לבחור את הטוב והאיכותי ביותר כדי לשמור על הבריאות של כפות הרגליים. לצערנו הרב, נעליים שעשויות חומרים סינתטיים הן לא הטובות ביותר. שימו לב שנעליים סינתטיות לוחצות על הרגל עד שהן מתרככות. לעומתן, נעלי גברים מעור הן רכות יחסית מטבען, ולכן הן לא פוגעות ברגליים או פוצעות אותן בשום שלב. מהפעם הראשונה שנועלים אותן, הן מרגישות נוחות; מצד אחד הנעל מחזיקה את הרגל היטב ומצד שני היא מלטפת אותה ברכות.